TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera

  • masa pelepasan:2024-01-08 15:00:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:134
  • Penerangan pantas:

    Tuan,Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet

Kandungan artikel

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, TuanPengubah kuasa konstruksi, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

TuanThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

GelemsoSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, TuanModel terakhir pengubah tenggelam minyak, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, TuanPemulihan pengubah distribusi, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


 TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera



Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Apabila meninggalkan kilang, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Solusi bunyi pengubah jenis kering


 TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Test methodApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Tuan& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Lepaskan skru inti

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

TuanMaklumat produk lain
  • Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

    Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

  • KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

    KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

  • KaiserslauternPlatform angkat gerak garpu guntingCara mengurangkan kegagalan

    KaiserslauternPlatform angkat gerak garpu guntingCara mengurangkan kegagalan

  • KaiserslauternLif kecil rumah tangga suaiSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

    KaiserslauternLif kecil rumah tangga suaiSudahkah anda menguasai kaedah penggunaan

  • KhomeynPengubah kuasa 2000 KVAKeadaan perniagaan

    KhomeynPengubah kuasa 2000 KVAKeadaan perniagaan

  • PforzheimPlatform penangkapan hidraulik dalamanPrinsip tetap

    PforzheimPlatform penangkapan hidraulik dalamanPrinsip tetap

  • PforzheimBridge Mobile Provincial BoardingStruktur pasaran

    PforzheimBridge Mobile Provincial BoardingStruktur pasaran

  • AnchorageJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori

    AnchorageJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori

  • segera:Peringatan: Maklumat TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera memberi anda TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera oleh syarikat kami, perkhidmatan TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera. TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TuanSoalan ujian pengubah kuasaKepentingan pemilihan jentera, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!